my name is Yasia

and I will travel the world (ok, Poland mainly)

Witamy w Polsce :)

25 Komentarzy

Final Thought 🙂
Powiem krótko: Yasią foci się super! nie trzeba się skupiać na jakichś nastawieniach, pomiarach, tylko ustawić wstępnie kadr i ostrość, skorygować przesłonę lub czas zgodnie ze światłomierzem, dopieścić kadr i voila! 🙂 Szkoda tylko ze ostrosc nie dziala na calym zakresie i nie mozna robić zdjęć z bliższej odegłości, no i mam nadzieje że problemy z filmem miałem tylko ja, choć moze te dzisiejsze trzy puste to w zamian za niedzielną podwójną ekspozycję 🙂

2. Deszcz na powitanie, deszcz na pożegnanie.  Dzisiaj poszla druga rolka, tym razem bw, pogoda niestety nie sprzyjała, mieli być ludzie ale gdzie tam.. W zamian to co poniżej, a zaraz pakuję Yasię w podwójny kartonik i jutro siuuup na pocztę 🙂

1. Yasia przybyła do Gdańska w czwartek. Po krótkich perypetiach pocztowych związanych z kosmicznymi godzinami otwarcia nastąpiło wielkie rozpakowanie w piątkowy wieczór, następnie szybka nauka obsługi i muszę przyznać ze miałem małe problemy z założeniem filmu, ale jakoś poszło. W sobotę szkoła i deszcz, ale Yaśkę wziałem. W niedzielę rano błękicik więc Yasia trafiła do plecaka i w drodze do szkoły zrobilem kilka pierwszych zdjęć – coś jednak pochrzaniłem zdjęcia nr 2 i 3 nałożyły sie trochu 🙂 ale potem jakoś juz poszło. Zdjecia robi się miło i przyjemnie dzieki światłomierzowi który daje dzielnie radę. Tak więc wrzucam pierwszy pakiet, potem zrobię jeszcze jeden i Yasia leci na południe do Serret 🙂

headless / pastwisko

Written by yasia

Kwiecień 14, 2008 @ 8:42 pm

Napisane w Photo

Komentarzy 25

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dobrze to multi wyszlo 😀

    thellirien

    Kwiecień 14, 2008 at 8:50 pm

  2. ech, nie moglem sie doczekac i zobaczyc………………robie nadgodziny w pracy przez Ciebie 🙂

    I nie pochrzanienie to ino opatrznosc…………………pierwsze zdjecie(a) w PL i jest fantastyczne! kurde, strasznie sie ciesze ze dotarla i ze projekt dalej sie kreci 🙂

    czekamy wiec na nastepne…………………jestem podekscytowany, ide do domu 🙂

    bokeh

    Kwiecień 14, 2008 at 9:08 pm

  3. sliczniaste kolorsy powiem ci, no i ta nalozona klatka tez bardzo wymowna :]

    hehehehe, zakladanie filmu to niezly bigos, jeszcze my to my, co jak ktos pierwszy raz taki aparat w lape wezmie? szok.

    konradj

    Kwiecień 15, 2008 at 2:31 am

  4. co do kolorów – w pracy z niecierpliwości porobiłem sobie wglądówki za pomocą D70 przykładając folię z filmem do okna i rozbiąc invert w szopie – efekty przypominały cross process na mocno przeterminowanym filmie 😀 jak zobaczyłem w domu podglądy na skanerze to byłem w szoku 🙂

    ja w wolnej chwili chcę zrobić instrukcję po polsku – tumaczenie tej co jest plus nasze dodatkowe informacje

    yasia

    Kwiecień 15, 2008 at 7:37 am

  5. hehe fajnie wyszła na podwójna ekspozycja.
    śmiem twierdzić, że „przypadek” błędnie ma rodzaj męski.
    wszak to piękna kobieta !

    dakar

    Kwiecień 15, 2008 at 1:21 pm

  6. scena z tramwaju największe na mnie wywarła wrażenie… no i jeszcze te podwójne naświetlanie

    i mam nadzieje że za te dwa lata dorwę się do Yaśki 🙂

    Jimmi

    Kwiecień 15, 2008 at 3:08 pm

  7. Nałożenie wyszło świetnie! Mimo, że przypadek to takie ‚pochrzanione’ świetnie wyszło.

    wirtualnie

    Kwiecień 15, 2008 at 8:58 pm

  8. mnie nie przeszkadza osobiscie ze ludzi nie bylo, pierwsze z psem jest rewelka, to z zurawiami w tle i barierka tez…………………..zreszta co bede wymienial, wszystkie mi sie podobaja 🙂 opisz wrazenia, tego jestem ciekaw 🙂

    bokeh

    Kwiecień 16, 2008 at 5:57 pm

  9. jak zobaczyłem „świętego” na przejściu dla pieszych to o mało nie spadłem z fotela.

    dakar

    Kwiecień 17, 2008 at 12:03 am

  10. no to Yasia znowu w drodze 🙂

    headless/pastwisko

    Kwiecień 17, 2008 at 10:58 am

  11. imho dwa górne miś-ciostswo. moje ulubione. i już nie mogę się z pewnych powodów doczekac Yasi w łapkach serka.
    nadal mam entuzjastyczne podejście od projektu. kolejny raz dzięki, Bokeh! :c)

    Casiel

    Kwiecień 17, 2008 at 12:31 pm

  12. no problemo, cala przyjemnosc jest po mojej………………….no moze nie cala 🙂

    bokeh

    Kwiecień 17, 2008 at 12:49 pm

  13. No i jest. Swietny zestaw fot. To tramwajowe jest super. Szarik jest swietny tez. Bardzo mi sie ta cala seria podoba.

    TJ

    Kwiecień 17, 2008 at 2:04 pm

  14. super,super,super.
    aż żal że jestem na liście 49…

    modulla

    Kwiecień 19, 2008 at 8:21 am

  15. mhmm 😀 fajne te foty bardzo.

    moze zanim do mnie dojdzie ta yasia to ja sie doucze 😀

    zrobiles kawal dobrej roboty chlopie 🙂

    ivre

    Kwiecień 19, 2008 at 7:35 pm

  16. Szarik, żurawie i tramwaj to faworyty 😀

    BlazewiczBlazej

    Kwiecień 20, 2008 at 4:52 pm

  17. 🙂

    headless/pastwisko

    Kwiecień 20, 2008 at 8:24 pm

  18. iiiiiiiha, po 15 minutach załadował mi się centymetr pierwszego zdjęcia, nie jest źle. 😀

    eeida

    Kwiecień 21, 2008 at 3:56 pm

  19. no i yasia tak blisko mnie byla ahhhh

    bruklin

    Maj 2, 2008 at 2:31 pm

  20. yasiu, kochana, gdzie teraz jesteś? kiedy zapodasz nowe foty?

    macmil

    Maj 16, 2008 at 12:38 pm

  21. no kuba juz szaleje, pisalem tez do Serret aby Swoje dorzucila wiec mysle ze niebawem 🙂

    iliveforbokeh

    Maj 25, 2008 at 12:39 am

  22. się pochwalę, że Yaśka na moment (a dokładnie na rolkę :c) wpadła w moje macki… a teraz zaczekam grzecznie chyba ze dwa lata… blurp :c)
    już nie będę bił pokłonów jednemu Panu, bo się zrobi mdło :c)))

    Casiel

    Maj 29, 2008 at 10:24 pm

  23. widze ze w polsce jak wszystko ma opoznienie…

    SQuork

    Czerwiec 29, 2008 at 5:52 am

  24. is yasia project dead?

    ciccone

    Lipiec 2, 2008 at 6:26 am

  25. not yet, coma would be a better word to explain the situation……………………but finally we have some ne pictures and I’m putting them up right now 🙂

    iliveforbokeh

    Lipiec 5, 2008 at 4:58 am


Skomentuj

